Äntligen fredag! :)

Tjenare, nu är det äntligen fredag :) gud va skönt. jag har haft så mycket att göra den här vekan i skolan så det ska bli skönt att det är helg! Vi körde brottning på idrotten oh det va skit jobbigt, jag körde med bella oh hon var skit hård hänt men vi hade kul :)
Jag kom hem nyss oh det första min pappa säger till mig är att jag ska plugga matte, fan va förbannad jag blir jag vill inte plugga nu jag vill ju träffa kompisar. men det är det att jag inte vet vem jag ska vara med, någon antar jag ;) Jag får se hur det blir med det. Nu ska jag duscha så vi hörs senare :D
såg ni julkalendern föresten?
Jag och bella <3

Kommentarer
Postat av: Bellish! ;) <3

söt du är! :) <333 love you! :P <3333

Barnet kommer snart tror jag! hahah XD

2011-12-03 @ 17:49:41
URL: http://gulligastebella.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0