Dag 1

Nu ska jag berätta lite om mig själv!
Jag heter Emilie Maria Ståhl, jag är 14 år gammal. Jag bor med mina föräldrar och min stora syster i huddinge. Jag går dansprofil på kvarnbergsskolan. Jag älskar att vara med mina kompisar och resa mycket. Jag åker till frankrike varje år och min stora dröm är att flytta utomlans när jag blir stor.
Mina kompisar är väldigt viktiga i mitt liv, ni skom alltid ställer upp för mig, tack! ni vet att ni betyder, Älskar er! <3
Min familj är också väldigt viktig för mig eftersom dom alltid står upp för mig och att jag alltid kan vända mig till dom eller min syster när någonting har hänt.
det var lite om mig, inte så mycket men ändå! ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0