Gamla stan

God kväll, idag har jag varit på julmarknad i gamla stan och så har jag varit på hockey. Vi åkte in till stan runt ett och så gick vi runt och kollade lite. Sen blev det jätte kallt och vi var lite hungriga så vi åt på en resturang och vi satt där i flera timmar det va jätte mysigt! :) När jag skulle gå till pendeln började det att ösregna så jag vart helt dyngsur, usch vad jag frös.
Vid halv sex var jag på killarnas hockey match, dom spelade mot farsta. det var ganska kul men det va jätte kallt och mina tår blev typ till is. jaja, sånt får man väl stå ut med?! Huddinge vann iallafall mot farsta med 5-0, bra jobbat killar! :D
Nu ska jag sova, godnatt!

Jag och amica
Jag och pernilla

Jag och malin




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0