Uppdatering av Iphone

heej, hur är det? med mig är det toppen! Dagen har gått sjukt snabbt. haha, jag skulle blogga tidigare idag men jag glömde att trycka på publicera så allt försavann :( då kan jag säga att jag blev lite förbannad! Idag var jag även på tacokväll i kyrkan, det var sjukt mysigt! Det var inte så många som kom direkt men vi hade det kul med dom som var med. Nu sitter jag här och uppdaterar min Iphon så att den ska få samma funktioner som Iphone 4s :D Idag på so:n var det skit tråkigt för att vi har börjat med sammhällskunskap och det är inte mitt starka ämne om man säger så ;)
Ja, men nu sa jag fixa med min mobil och gå och lägga mig för jag är super trött.
Puss
Finaste Hedvig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0