<3

cha cha bloggen! idag har skolan varit förjävlig! jag har varit skit trött hela dagen och har inte varit på bra humör! Men aja, alla har väl sånna dagar?! Men det var värt att jag var trött för att Amica hade sovit hos mig så vi låg och snackade skit länge igår kväll, men det var myyyyyyys! på fredag har jag kemi prov och det är skit svårt jag fattar typ bara hälften av vad man ska kunna :( men min pappa får väl hjälpa mig när han kommer hem ifrån tyskland, allting kommer att bli bra till slut!

juste, jag måste be er om en sak...ni måste börja kommentera och ge mig lite förslag på vad jag kan blogga om för jag börjar tröttna lite, så jag behöver idéer. Skulle vara jätte snällt! :*
Här kommer en bild ifrån i sommras ;)
Gud jag saknar dig Amanda, vi måste ses det var jätte länge sen!

Puss! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0