blogg torka!

heej, jag har inte bloggat på typ hundra år, men det är för att jag inte haft någon insperation. Men nu hade jag tänkt att börja blogga igen, roligt! Jag kanske skulle ha skrivit att jag hade blogg torka, aja. nu är jag iallafall tillbaka!

Under den tiden jag inte har bloggat har det inte hänt så mycket, livet har fortsatt som vanligt! Nu har jag iallafall förklarat så att ni inte trodde att jag hade lagt ner bloggen.

Just nu sitter jag i datasalen och har franska, vi övar inför provet imorgon. åååh, jag vill verkligen inte ha prov imorgon för jag kan inte ett skit :( Ikväll ska jag kanske åka och lyssna på Hedvigs konsert i skolan, hon ska sjunga och jag vill verkligen höra, men vi får se hur det ser ut med franskan och om mina föräldrar låter mig gå.  * hoppas *

bloggar kanske mer i kväll :)

Puss



Små va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0