Länge sen?!

Tjo bloggen! Det har bara gått två dagar av skolan och jag är redan skoltrött! Jag har inte orkat att blogga på ett tag som ni kanske har sett!? Idag slutade vi fyra, f** va jobbigt, jag har liksom slutat fyra två dagar i rad. aja, det har iaf inte hänt så mycket den senaste tiden så jag har inte haft någonting att blogga om, imorgon börjar jag 9:05, guuuuuud va skönt!

Dom sista dagarna av lovet var jag bara med kompisar, roligt. Ena dan var jag med Amica och Pernilla. Sen sov jag hos Hedvig med Filicia, gryyymt roligt, vi köpte massor av godis och chips och sånt, mysmys. Och nu i helgen ska jag sova hos Hedvig igen fast med Tesla, Moa, Felicia, Dina, Aida och klara. Det ska bli sååå kul för jag har inte träffat vissa av dom på typ 100 år!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0