Petrea

Hej, igår var jag på fest hos Petrea, det var super mysigt och jag och två anda tjejer sov kvar. Igår var jag och Pernilla i stan för att köpa en present till pea och när jag kom hem såg jag va klockan var och jag fick panik för jag trodde att jag inte skulle hinna bli klar, men sen såg jag på klockan att jag inte skullle vara där fören om en timme, hahaha så typiskt mig :) Men det gick bra och vi hade jätte kul.

Idag tänkte jag bara ta det lugnt och kolla på Sex and the city, jag älskar dom filmerna! Jag kommer antagligen att skriva lite senare, men vi hörs sen.

Juste, jag glömde att ta en bild på min outfit igår för jag hade tänkt blogga men jag glömmde det, sorry. Idag blir det ingen outfit för jag har ju mjukis kläder.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0