Life is what you make of it

Hej alla härliga människor! Idag har jag och Pernilla åkt skridskor på långsjön, väldigt mysigt för solen speglades i isen :) När vi kom in var vi så kalla så vi hämtade Pernillas täcke och var sin kudde och satte oss i soffan och kollade på " jag saknar dig " sjukt bra film! Den rekomenderar jag verkligen, den var sorlig och baserad på en sann historia. Den var iallafall väldigt bra. Jag har också varit på bio. Igår var jag och Pernilla på " in time " den filmen var GRYM, den filmen var helt underbart bra. Imorgon börjar den nya veckan och jag ska börja gymma :) Mitt första nyårs löfte var ju att börja träna och det ska jag nu, lite sent men ändå, nu eller aldrig jag ska bli grymt vältränad till sommaren och det lovar jag! jag funderar på att  göra mina naglar igen, vad tycker ni? vi får se... Pussar på er!
Den bjuder jag på ;)


Ebba


snygga tjejer


sötaste bebisen!


Lite bilder på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0